BUDAK2 BAEK

Tuesday, March 8, 2011

funny pic !

Assalamualaikum...


haa... da lamer tak update belog nih... huhu
windu plak ase...
emm.. kali ni rase nak kongsi pic2 yg funny ngan korang sumer..
pic ni sumer saya amik dari tagged saya...

so.. enjoy it!

first pic..



0oo...  tak dapat yg ori kau cat sendiri kuda belang ni yer...
ish..ish..ish..




opocot mak kau... datang dari mane pulak la air ni...
abih banjir umah aku...




yg nie apa hal pulak ni... 
lepas ni lau nak bayar tol tak payah bukak tingkap pun bley bayor ni...
muka yg ada jerawat batu yg pat lima nam batu nampok pun 
bley tak nampok nih...baguih.. baguih..




0o... hok ni aku baru tau nih.. 
mati2 selama ni aku ingatkan diorg pakai topi tinggi...
biler dah tengok pic ni upe2nye benda alah hitam berbulu yg disangka topi selama ni,
sekali kepala diorg daa.... hehe




 0oi mak kau... abih berterabur huruf2 ni apa kes...
camner aku nak baca ni...




aku ni sebenarnye duk ikat reben hadiah tadi...
terover ikat tangan pulak... hehe





wow.. first time aku tengok ni...
boley jadi bas pengangkutan awam laa lau camni upenye...
tapi yang pelik bin ajaibnyer tak terlondeh pulak peyot kuda ni...
stabil gila...




haa... yg ni plak 2 in 1....
boley berus gigi sambil cuci lubang telingo...

eden suko yg ni... banyok manfaat..



haa.. ni pulok cerito pasal budak2 telur yg akan digoreng atau direbus
yg sungguh enak dimakan begitu saja...

huiihh.. kreatif giler depa ni sumer....
dapat jugak idea diorg wt camni...

jom layan !






















nampak cam hidup plak telur2 ni sumer...
really nice pic...



kredit pada saper2 yg edit pic sumer ni... 
baguih..baguih.. chek suko no... 
i loike! =)




Thank you for reading this entry !



2 comments: